Wednesday 2 January 2013

.sponsor lagi.

Perfume.
My bff suddenly tny kat i..i suke perfume ape? I ckp DKNY. And she willing to sponsor a set of perfume for hantaran. I macam x caye je..tapi dah org nak bg kan..amik aje! Tatibe I terase nak daisy pulak..sbb ade sebotol lg dkny x pki..so she agree and plan to buy daisy for me..
google: daisy by marc jacobs
tp mase tgh2 survey, die terjumpe pulak DOT. Sbb die tau I ska polkadot, she suggest to change the daisy with dot. I ok aje!! Tq u..muah!!
google: dot by marc jacobs. perfect!! 
Telekung.
I punye telekung pon future SIL nk sponsor..dah siap bli di bandung katenye…alhamdulillah…ade sape2 lg nk sponsor?? Hehe

Deko hantaran.
My other bff pon ade tny pasal my wedding preps..i pond ok la bercerita byk lg x setel..
She asked me about hantaran..
“Hantaran pki bunga segar ke??”
“x la..bunga mati je..”
“oh, ingtkan pki bunga segar…”
“x la..ssh la nk pki bunga segar..umah aku jauh dr Bandar…kalo pki bunga segar aku pon x tau nk simpan kat mane..hehhe”
“ko x mo aku sponsor ape2 ke?”
“eh, x payah la..ko dtg pon da cukup bersyukur dah..”
“kalo cam tu aku bli bunga segar ntk bunga tangan nak??”
**I rase excited sgt. Mule2 cam segan nak amik offer kwn i..tp sbb die bersungguh2..i pon grab je la offer die..and paling sengal…I pon mintak fresh flower ntk hantaran I jugak!!! Teruk betul la I ni….hahaa..since kawan I datang hr jumaat pg n mjlis I keesokkannya, I rase sempat kot nk mendeko ..insya Allah..doakan I ye..wink!**
Till then~~ luv!

No comments:

Post a Comment